Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва когато си поиска.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от sciiv Покажи съобщение
    абе закарай я на една диагностика ще си спестиш доста нерви докато се опитваш сам да си я оправиш,от доста работи може да е
    Те на нашите ,колега,вече май и Сатаната не може да направи диагностика,щото са така забатачени,че....
    Ама тамън се замислих по "дългия " ти пос за вентилатора и тока и прочетох,как колегата си е решил въпроса.По принцип си прав,защото вентилатора дърпа доста ток и пада,който създава може да прави точно описаните простотии.
    Извода е - не четеме!
    Писано е толкова много за окислени и нагорели кабели , че просто сме си за бой!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #32
      Здравейте отново. Нямах време а пък и в тоя студ не ми се занимаваше с колата. Преди два дни си смених радиатора на парното и сега голям кеф-става баня за нула бройки.Покарах е два дена и пак започна с простотийте. Изчетох всички стари теми за 33 но все пак искам да чуя и вашето мнение. Когато загрее 80 гр. започва да ми премигва лампата на маслото. Филтъра и маслото са на 1000к и явно работата отива на лагери. Та въпроса ми е от кои магазин да търся да не купя някакви боклуци. Колата е на 175 000км и върви идеално не се чуват шумове от двигателя и се надявам вала да е запазен но вие кажете дали ще иска шлайф.
      Алфа156, 33.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от lachezar Покажи съобщение
        Здравейте отново. Нямах време а пък и в тоя студ не ми се занимаваше с колата. Преди два дни си смених радиатора на парното и сега голям кеф-става баня за нула бройки.Покарах е два дена и пак започна с простотийте. Изчетох всички стари теми за 33 но все пак искам да чуя и вашето мнение. Когато загрее 80 гр. започва да ми премигва лампата на маслото. Филтъра и маслото са на 1000к и явно работата отива на лагери. Та въпроса ми е от кои магазин да търся да не купя някакви боклуци. Колата е на 175 000км и върви идеално не се чуват шумове от двигателя и се надявам вала да е запазен но вие кажете дали ще иска шлайф.
        Пробвай първо с датчика за маслото,после виж картера да не е подбит някъде.Може и цедката да се е позадръстила.Дано да съм ти помогнал и да не е твоята прогноза.

        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

        Comment


        • #34
          Джорди е прав!
          Провери първо тия неща!
          Колкото за шлайфа!
          Казвал съм го много пъти!
          Ще го кажа пак!
          Нашите са с валове от хром-молибденова стомана!!!!
          Преведено-не се търкат лесно!
          Аз съм виждал валове,дето износват четвърти комплект лагери.
          Моята е за пример.421 000 км и само биелни лагери и охерни пръстрени.
          Преди да предприемеш някоя радикална простотия се допитай до знаеш и коректен човек!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Днес ще погледна картера а за датчика този по средата до делкото ли е?
            Алфа156, 33.

            Comment

            Working...
            X